Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно постоянно Работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
    здравей колега отново ще питам относно тази клапа.трябва ли да се вади и радиатора на парното за да се достигне до нея?тук сервизите ми говорят едни такива неща
    Не.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Не.
      намерих темата която си качил за въпросната клапа в полезни връзки само че снимките не ми излизат искам да придобия представа какво да търся.къде да потърся тия смнимки.
      благодаря предварително

      Comment


      • #18
        Изпълнителният механизъм на клапата се намира в оградения участък на снимката. Това което се вижда е конектора му.



        Като демонтираш пластмасата в основата на стъклото между чистачките, ще се ориентираш.

        Снимката е от тази тема:

        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...09&postcount=1


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Изпълнителният механизъм на клапата се намира в оградения участък на снимката. Това което се вижда е конектора му.



          Като демонтираш пластмасата в основата на стъклото между чистачките, ще се ориентираш.

          Снимката е от тази тема:

          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...09&postcount=1
          благодаря ти и аз точно тази тема разглеждам в момента
          а проблема по често в изпълнителния механизъм ли е или по механиката на клапата
          Last edited by misho82; d.m.y г., 20:52.

          Comment


          • #20
            захранването на механизма през бушон ли минава само или има и реле.искам да проверя всички възможни проблеми преди да разглобявам

            Comment


            • #21
              Няма индивидуален бушон за него. Няма и реле. Управлението му е въртешно от контролера на климатроника.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                ясно ще се захващам да разглобявам.как се проверява механизма дали е наред чрез замерване с уред става ли

                Comment


                • #23
                  Най-сигурната проверка е да се види дали работи коректно, управляван от управлението на климатика.

                  Иначе може да се провери и според схемата на самия механизъм:



                  Да се види дали моторът върти, като му се подаде напрежение между пинове 1 и 2 и да се мери дали съпротивлението на потенциометъра се променя адекватно в зависимост от ъгловото завъртане на изходната ос.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Най-сигурната проверка е да се види дали работи коректно, управляван от управлението на климатика.

                    Иначе може да се провери и според схемата на самия механизъм:



                    Да се види дали моторът върти, като му се подаде напрежение между пинове 1 и 2 и да се мери дали съпротивлението на потенциометъра се променя адекватно в зависимост от ъгловото завъртане на изходната ос.
                    супер благодаря ти за подробното инфо

                    Comment


                    • #25
                      имам един въпрос относно изпълнителния механизъм на клапата.може ли да работи климатроника без този механизъм?имам напредвид да наглася клапата ръчно да работи на топло и да си отремонтирам механизма

                      Comment


                      • #26
                        Би трябвало да може. Вероятно ще записва грешки, защото няма да може да подържа зададената температура, но това не е фатално. Важното е, вентилаторът да работи.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Би трябвало да може. Вероятно ще записва грешки, защото няма да може да подържа зададената температура, но това не е фатално. Важното е, вентилаторът да работи.
                          да ми е топло в колата че навън си е студ вече

                          Comment


                          • #28
                            вчера разглобих покрай чистачките и достигнах само до буксата на клапата но повече не съм ровил.реших в сервиз да я закарам поне те знаят как става имат опит с такива алфи.искат ми за труд 100 лв че питането ми е нормално ли е такава сума да правя ли пазарлък

                            Comment


                            • #29
                              На мен ми се виждат множко тези пари, но пък колкото повече пада температурата, толкова по-труден става пазарлъка.
                              От друга страна - какво са 100 лв за да не караш с ушанка?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                На мен ми се виждат множко тези пари, но пък колкото повече пада температурата, толкова по-труден става пазарлъка.
                                От друга страна - какво са 100 лв за да не караш с ушанка?
                                няма да само 100 лв си мисля ама няма начин да стане работата

                                Comment

                                Working...
                                X